مقالات چشم پزشکی، لیزیک، آب مروارید و قرنیه

معرفی بهترین مراکز انجام لیزر چشم در تهران

معرفی بهترین مراکز انجام لیزر چشم در تهران

عمل لیزیک یک روش درمانی لیزری است که برای بهبود مشکلات انکساری بینایی از آن استفاده می‌شود. در این جراحی، ابتدا یک فلپ نازک از قرنیه با استفاده از تیغه‌ای به نام میکروکراتوم و یا لیزر فمتوثانیه ایجاد می‌شود.

پس از ایجاد فلپ، جراح آن را به عقب تا کرده تا با استفاده از لیزر اگزایمر مقداری از بافت قرنیه‌ را بر دارد. همانطور که می‌بینید انجام این عمل به دقت و تبحر بسیار زیادی نیاز دارد و یک اشتباه می‌تواند منجر به کوری فرد شود. به همین علت ما با معرفی بهترین مراکز انجام لیزر چشم در تهران در این مقاله، قصد داریم به شما در پیدا کردن بهترین و قابل اعتماد ترین درمان کمک کنیم.

 

معرفی بهترین مراکز انجام لیزر چشم در تهران

 

مرکز جراحی چشم ونک

  • معرفی: مرکز جراحی چشم ونک یکی از بهترین مراکز انجام لیزر چشم در تهران است که به همت گروهی از متخصصین چشم در سال ۱۳۸۰ تاسیس گردید. این مرکز در حال حاضر دارای بیش از ۱۲۰ نفر چشم پزشک است که همگی از متخصصین مجرب چشم کشور هستند.

 

مرکز جراحی چشم پزشکی سلامت غرب

  • معرفی: مرکز جراحی چشم پزشکی سلامت غرب در سال 1384 تاسیس شد و با همکاری موسسین خود در سال 1385 به بهره‌برداری رسید. این مرکز با هدف خدمت‌رسانی به مردم فعالیت خود را آغاز کرد و با استقبال شایسته‌ی مراجعین و همکاری متخصصین در حال توسعه می‌باشد. بخش لیزیک این مرکز در فروردین سال 1394، با مدرنترین دستگاه لیزر اگزایمر (Ex500) افتتاح گردید.

مرکز جراحی چشم پزشکی سلامت غرب

  • معرفی: مرکز جراحی چشم پزشکی سلامت غرب در سال 1384 تاسیس شد و با همکاری موسسین خود در سال 1385 به بهره‌برداری رسید. این مرکز با هدف خدمت‌رسانی به مردم فعالیت خود را آغاز کرد و با استقبال شایسته‌ی مراجعین و همکاری متخصصین در حال توسعه می‌باشد. بخش لیزیک این مرکز در فروردین سال 1394، با مدرنترین دستگاه لیزر اگزایمر (Ex500) افتتاح گردید.

 

مرکز چشم پزشکی بصیر

  • معرفی: مرکز چشم پزشکی بصیر یک مرکز جامع خدمات پیشرفته‌ی چشم پزشکی شناخته می شود. این مرکز که یکی دیگر از بهترین مراکز انجام لیزر چشم در تهران است، از آخرین دست‌آوردهای علمی و فن‌آوری نوین روز استفاده می‌کند. نزدیک به 30 سال تجربه و سعی در ارائه‌ی بهترین خدمات، کادر این مرکز را به تیمی حرفه‌ای و قابل اعتماد تبدیل کرده است. نکته‌ی مهم دیگر در باره‌ی مرکز چشم پزشکی بصیر این است که این مرکز تحت پوشش کامل بیمه‌های پایه و تکمیلی است.

 

  • آدرس: تهران، بلوار کشاورز، خیابان جمال‌زاده‌ی شمالی، نرسیده به فاطمی،‌ مرکز چشم پزشکی بصیر
  • تلفن: 61900 (021)

 

کلینیک فوق تخصصی نوین دیدگان

  • معرفی: مجتمع فوق تخصصي نوين ديدگان در سال 1378 با حضور جمعي از اساتيد دانشگاه و مجرب ترين پزشكان فوق تخصصی كشور تاسيس گرديد. این مرکز با بهره گيري از مدرنترين و پيشرفته ترين تجهيزات پزشكي، دستگاه هاي ليزر، بخش های پاراكلينيكی و... در خدمت هموطنان عزيز ميباشد. کلینیک نوین دیدگان با بهره بردن از دستگاه‌های پیشرفته‌ی لیزر مثل لیزر های اگزایمر یکی از بهترین مراکز انجام عمل لیزیک شناخته می‌شود.
  • بیمارستان چشم پزشکی نور

    • معرفی: بیمارستان نور، نخستین بیمارستان خصوصی تخصصی چشم پزشکی کشور شناخته می شود. این بیمارستان با بهره مندی از سیستم ارجاع و مشاوره‌ی فوق تخصصی، پزشکان متبحر و مسلط به علم روز چشم پزشکی، تجهیزات تشخیصی و درمانی مدرن و روز دنیا و همچنین پرسنل مهربان و کارآموخته آماده‌ی ارائه خدماتی شایسته به هموطنان عزیز، در محیطی آرام و زیبا است. این مرکز همواره در تمامی عرصه‌های علمی و عملی پیشرو و درخشان بوده و توانسته برتری خود را به اثبات رساند. با تاسیس بیمارستان نور این امکان به وجود آمده تا هموطنان بتوانند در زمان کوتاهی به خدمات باکیفیت چشم پزشکی دسترسی پیدا کنند. در این مرکز پیشرفته ترین امکانات تشخیصی، درمانی و کمک بینایی به همراه چشم پزشکان مجرب و پرسنل کارآموخته به خدمت گرفته شده است.

 

آخرین مطالب سایت

دکتر محمد کریم اسماعیلی

اخذ مدرک دکترا در سال 1370 از دانشگاه تهران - اخذ مدرک تخصص چشم پزشکی در سال 1377 از دانشگاه علوم پزشکی ایران - اخذ مدرک فوق تخصص قرنیه در سال 1380 از دانشگاه علوم پزشکی ایران - دوره تکمیلی جراحی لیزیک و آب مروارید در بیمارستان مورفیلد لندن در کشور انگلستان - دوره فوق تخصصی پیوند قرنیه در شهر لندن - عضو آکادمی چشم پزشکان امریکا و اروپا - یکی از بهترین متخصصین جراحی آب مروارید و عمل لیزیک از سال 1382 - جزو مشهورترین متخصصین عمل پیوند قرنیه در ایران.   اطلاعات بیشتر

زمان‌های پذیرش

شنبه ها: از ساعت 4 بعد از ظهر تا 8 شب
دوشنبه ها: از ساعت 4 بعد از ظهر تا 8 شب
چهارشنبه ها: از ساعت 4 بعد از ظهر تا 8 شب
آدرس: تهران، خیابان ولیعصر، 200متر بالاتر از میدان ونک، خیابان والی نژاد پلاک 32
تلفن پذیرش: 88782529 - 88665415

اخذ نوبت ویزیت در مطب

 جهت اخذ مشاوره در خصوص جراحی لیزیک - لازک - آب مروارید - پیوند قرنیه - لنز داخل چشمی - جراحی عیوب انکساری - کراس لینک و سایر بیماری های چشم می توانید بصورت تلفنی و یا آنلاین پذیرش بگیرید.

جهت اخذ پذیرش می توانید با شماره تلفن 88640275 الی 6 (کد تهران 021) تماس بگیرید و یا فرم رزرو اینترنتی را تکمیل نمایید.

Copyright © 2020 All Rights Reserved for Dr. Esmaeili - Designer: Mehdi Edalat