مقالات چشم پزشکی، لیزیک، آب مروارید و قرنیه

معرفی 4 مورد از بهترین جراحان لیزیک در تهران

معرفی 4 مورد از بهترین جراحان لیزیک در تهران

در این مقاله قصد داریم ابتدا با بررسی مواردی که باید برای انتخاب یک جراح مناسب در نظر بگیریم، به معرفی 4 تن از بهترین جراحان لیزیک در تهران بپردازیم.وقت گذاشتن برای انتخاب مناسب‌ترین جراح معالج برای انجام عمل لیزیک، گامی مهم در افزایش احتمال دستیابی به یک نتیجه‌ی بصری رضایت بخش است. همانطور که از عنوان مشخص است ما در این مقاله به شما 4 مورد از بهترین جراحان لیزیک در تهران را معرفی خواهیم کرد.

اما اجازه دهید قبل از شروع به معرفی، ببینم مواردی که باید آنها را برای انتخاب یک جراح مناسب در نظر بگیریم چه چیز‌هایی هستند.

 

چه مواردی را باید برای انتخاب یک جراح مناسب در نظر بگیریم؟

عواملی که باید هنگام بررسی صلاحیت، مهارت و شهرت یک پزشک جراح چشم در نظر گرفته شوند، شامل موارد زیر هستند.

  1. مجوز‌ها و گواهینامه ها. مجوز‌ها و گواهی نامه‌ها مواردی هستند که شما می‌توانید به راحتی با بررسی آنها صلاحیت یک پزشک را برای شروع درمان تان بررسی کنید.
  2. تجربه. یک جراح چشم پزشک ماهر باید حداقل انجام 1000 عمل جراحی انکساری موفق را در کارنامه‌ی خود ثبت کرده باشد. شما می توانید برای مطلع شدن از این مسئله، از مطب پزشک درباره‌ی تعداد عمل های موفق او سوال کنید. همچنین راه دیگر فهمیدن این مسئله، صحبت با دوستان و یا اعضای خانواده در مورد تجربه‌ی آنها از انجام لیزیک به دست پزشک مورد نظر است. سوالات خوب در این باره مواردی مثل این ها هستند که آیا آنها از نتایج عمل خود راضی بوده اند؟ و یا آیا پزشک برای پاسخ به سوالات آنها وقت گذاشت؟
  3. اعتماد. جراحی را انتخاب کنید که با او احساس راحتی می کنید. برای انتخاب همچنین جراحی از خود بپرسید، آیا این پزشک کسی است که من می توانم به او اعتماد کنم یا خیر؟

    معرفی 4 مورد از بهترین جراحان لیزیک در تهران

    دکتر محمد کریم اسماعیلی

    • معرفی: دکتر اسماعیلی که از سال 1382 در تهران به طبابت مشغول میباشد در سال 1370 شمسی دوره‌ی پزشکی عمومی خود را به پایان رساند. ایشان پس از دریافت مدرک پزشکی عمومی خود از دانشگاه تهران، دوره‌ی تخصص را در سالهای 1373 تا 1377 در دانشگاه علوم‌پزشکی ایران گذراند. پس از آن در سالهای 1379 و 1380 دوره فوق تخصص قرنیه را در دانشگاه علوم پزشکی ایران سپری کرد و در بیمارستان مورفیلد لندن، دوره‌ی تکمیلی جراحی لیزیک و آب مروارید و پیوند قرنیه را پشت سر گذاشت. وی تاکنون چیزی بیش از 5000 مورد عمل جراحی عیوب انکساری (مثل لیزیک) موفق را در کارنامه‌ی کاری خود ثبت کرده است. بر همین اساس ایشان یکی از کاربلد ترین و بهترین جراحان لیزیک در تهران شناخته می شود.

     

    • آدرس مطب: تهران، خیابان ولیعصر، 200 متر بالاتر از میدان ونک، خیابان والی نژاد پلاک 32.
    • تلفن پذیرش: 88782529 – 88665415

     بهترین جراحان لیزیک در تهران | دکتر اسماعیلی

    دکتر اسماعیلی، یکی از بهترین جراحان لیزیک در تهران با بیش از 5000 مورد عمل جراحی عیوب انکساری (مثل لیزیک) موفق در کارنامه‌ی خود.

     

آخرین مطالب سایت

دکتر محمد کریم اسماعیلی

اخذ مدرک دکترا در سال 1370 از دانشگاه تهران - اخذ مدرک تخصص چشم پزشکی در سال 1377 از دانشگاه علوم پزشکی ایران - اخذ مدرک فوق تخصص قرنیه در سال 1380 از دانشگاه علوم پزشکی ایران - دوره تکمیلی جراحی لیزیک و آب مروارید در بیمارستان مورفیلد لندن در کشور انگلستان - دوره فوق تخصصی پیوند قرنیه در شهر لندن - عضو آکادمی چشم پزشکان امریکا و اروپا - یکی از بهترین متخصصین جراحی آب مروارید و عمل لیزیک از سال 1382 - جزو مشهورترین متخصصین عمل پیوند قرنیه در ایران.   اطلاعات بیشتر

زمان‌های پذیرش

شنبه ها: از ساعت 4 بعد از ظهر تا 8 شب
دوشنبه ها: از ساعت 4 بعد از ظهر تا 8 شب
چهارشنبه ها: از ساعت 4 بعد از ظهر تا 8 شب
آدرس: تهران، خیابان ولیعصر، 200متر بالاتر از میدان ونک، خیابان والی نژاد پلاک 32
تلفن پذیرش: 88782529 - 88665415

اخذ نوبت ویزیت در مطب

 جهت اخذ مشاوره در خصوص جراحی لیزیک - لازک - آب مروارید - پیوند قرنیه - لنز داخل چشمی - جراحی عیوب انکساری - کراس لینک و سایر بیماری های چشم می توانید بصورت تلفنی و یا آنلاین پذیرش بگیرید.

جهت اخذ پذیرش می توانید با شماره تلفن 88640275 الی 6 (کد تهران 021) تماس بگیرید و یا فرم رزرو اینترنتی را تکمیل نمایید.

Copyright © 2020 All Rights Reserved for Dr. Esmaeili - Designer: Mehdi Edalat