مقالات چشم پزشکی، لیزیک، آب مروارید و قرنیه

بیمه های تکمیلی و هزینه درمان های چشمی - دکتر اسماعیلی

 بیمه های تکمیلی و هزینه درمان های چشمی - دکتر اسماعیلی

چشم از مهمترین اعضای هر بدن میباشد و امروزه بسیاری از افراد به دنبال یافتن پاسخی برای سوال هایی پیرامون بیمه و هزینه درمان های چشمی هستند. افراد زیادی به دلیل داشتن مشکلات در بینایی و چشم خود نیازمند انجام جراحی  هستند و همه سعی دارند تا با کمترین هزینه سلامتی خود را به دست آورند.

آیا بیمه ها هزینه درمان های چشمی را پرداخت میکنند

هزینه درمان های چشمی بالا میباشد و افراد زیادی به دلیل عدم توانایی پرداخت این هزینه ها با بیماری خود دست و پنجه نرم میکنند. بیمه ها و هزینه درمان های چشمی علاوه بر اینکه دغدغه بسیاری از بیماران است، مهمترین دغدغه بیمه های تکمیلی نیز میباشد و هر کدام در تلاش هستند تا بهترین تعرفه ها را برای هزینه درمان های چشمی ارائه کنند. مهمترین سوال در خصوص هزینه درمان های چشمی این است که آیا بیمه ها هزینه درمان ها را پشتیبانی میکنند یا نه؟ به طور کلی بیمه های تکمیلی تنها بخشی از هزینه‌ های مربوط به درمان را پرداخت میکنند و درصد این پرداخت در شرکت‌ های مختلف متفاوت میباشد. برای اطلاعات بیشتر در خصوص هزینه های درمان های چشمی  باید به وب سایت شرکت های بیمه مراجعه کرد تا اطلاعات کافی را به دست آورید. اگر هزینه درمان های چشمی برای شما یک دغدغه میباشد ‌میتوانید با بیمه‌ های تکمیلی معتبر در ارتباط بوده و اطلاعات لازم را به دست آورید. معمولا این بیمه ها درصد بالایی از هزینه های جراحی، هزینه های مربوط به آزمایش و تست و هزینه های بیمارستان را پرداخت میکند و بسیاری از مردم اطلاعی در این مورد ندارند. بنابراین اگر نیاز به جراحی و درمان های چشم دارید میتوانید با تحقیق و جست و جو از خدمات بهترین بیمه های تکمیلی بهره مند شوید.

بررسی پرداخت هزینه درمان های چشمی توسط بیمه ها

تعرفه درمان و جراحی های مختلف چشم متفاوت میباشد و درصد تخفیف بیمه ها نیز برای این درمان ها از شرکتی به شرکت دیگر فرق میکند. از جمله بیماری های چشم که نیاز به جراحی دارند شامل آب مروارید، آب سیاه، پیوند قرنیه، فمتولیزیک، لیزیک میباشد، درصد پرداخت توسط بیمه ها در هر کدام از این نوع جراحی ها متفاوت میباشد. برخی از بیمه ها ممکن است درصد پرداخت بالاتری داشته باشند و تمام درمان های چشمی را پوشش دهند و برخی از بیمه ها تنها بعضی از جراحی های خاص را پوشش میدهند. بهترین کار برای کاهش هزینه ها بازدید از وب سایت بیمه ها و تحقیق در مورد درصد پوشش و پرداخت توسط آن ها میباشد.

بررسی انواع بیمه ها برای پرداخت هزینه درمان ها چشمی

برای مثال اگر بخواهیم برخی از بیمه ها را بررسی کنیم مانند بیمه سامان، این بیمه هزینه های مربوط به عینک را پرداخت نمیکند ولی عمل لیزیک و لازک را تحت پوشش قرار میدهد. سقف تعهد پوشش بیمارستانی نیز در بیمه های تکمیلی هر شرکتی متفاوت میباشد. بهتر است قبل از انجام جراحی یا پرداخت هزینه با استعلام قیمت، میزان حمایت این بیمه ها را بررسی کرد. برای مثال بیمه تعاون عیوب انکساری چشم را پوشش نمیدهد و هزینه های مربوط به لیزیک و لازک پرداخت نمیشود ولی هزینه های بینایی سنجی در این بیمه پوشش داده میشود. هزینه عینک و لنز طبی نیز قابل پرداخت نیست ولی جراحی های چشم مانند آب سیاه و آب مروارید تحت پوشش این بیمه میباشد. باید توجه کرد که برخی بیمه ها انجام آزمایشات قبل از خرید بیمه الزامی است و در برخی نیز انجام آزمایشات قبل از بیمه الزامی نمیباشد. بهترین راه برای کاهش هزینه های درمان استعلام قیمت و سقف حمایتی بیمه ها و نحوه پرداخت میباشد. از دیگر انواع بیمه ها شامل  sos، سلامت، تامین اجتماعی میباشند که سقف پوشش و پرداخت هزینه های مربوط به درمان و جراحی های مختلف در این بیمه ها و درصد حمایت آن ها با هم فرق دارد.

 

آخرین مطالب سایت

دکتر محمد کریم اسماعیلی

اخذ مدرک دکترا در سال 1370 از دانشگاه تهران - اخذ مدرک تخصص چشم پزشکی در سال 1377 از دانشگاه علوم پزشکی ایران - اخذ مدرک فوق تخصص قرنیه در سال 1380 از دانشگاه علوم پزشکی ایران - دوره تکمیلی جراحی لیزیک و آب مروارید در بیمارستان مورفیلد لندن در کشور انگلستان - دوره فوق تخصصی پیوند قرنیه در شهر لندن - عضو آکادمی چشم پزشکان امریکا و اروپا - یکی از بهترین متخصصین جراحی آب مروارید و عمل لیزیک از سال 1382 - جزو مشهورترین متخصصین عمل پیوند قرنیه در ایران.   اطلاعات بیشتر

زمان‌های پذیرش

شنبه ها: از ساعت 4 بعد از ظهر تا 8 شب
دوشنبه ها: از ساعت 4 بعد از ظهر تا 8 شب
چهارشنبه ها: از ساعت 4 بعد از ظهر تا 8 شب
آدرس: تهران، خیابان ولیعصر، 200متر بالاتر از میدان ونک، خیابان والی نژاد پلاک 32
تلفن پذیرش: 88782529 - 88665415

اخذ نوبت ویزیت در مطب

 جهت اخذ مشاوره در خصوص جراحی لیزیک - لازک - آب مروارید - پیوند قرنیه - لنز داخل چشمی - جراحی عیوب انکساری - کراس لینک و سایر بیماری های چشم می توانید بصورت تلفنی و یا آنلاین پذیرش بگیرید.

جهت اخذ پذیرش می توانید با شماره تلفن 88640275 الی 6 (کد تهران 021) تماس بگیرید و یا فرم رزرو اینترنتی را تکمیل نمایید.

Copyright © 2020 All Rights Reserved for Dr. Esmaeili - Designer: Mehdi Edalat