مقالات چشم پزشکی، لیزیک، آب مروارید و قرنیه

هزینه‌ی عمل های جراحی لیزیک، لازک و پی آر کی در سال ۱۴۰۰

هزینه‌ی عمل های جراحی لیزیک، لازک و پی آر کی در سال ۱۴۰۰

عمل های لیزری چشم، روش های درمانی برای اصلاح مشکلات بینایی به شمار می روند که هزینه‌ی انجام آن ها بسته به نیازهای فردی و همچنین برنامه‌ی درمانی تجویز شده می تواند از بیماری به بیمار دیگر، میزان متفاوتی باشد. ما در این مقاله قصد داریم به بررسی هزینه‌ی عمل های جراحی لیزیک، لازک و پی آر کی، در سال ۱۴۰۰، بپردازیم. با ما تا انتها همراه باشید.

عمل های جراحی لیزری مثل لیزیک، لازک و پی آر کی، از سال 1999 میلادی، زمانی که برای اولین بار در دسترس همگان قرار گرفتند، به یکی از پیشرو ترین، کارآمد ترین و محبوب ترین جراحی های اصلاح مشکلات بینایی، تبدیل شدند. این عمل ها معمولاً توسط چشم پزشکان (جراحان چشم) بر روی افرادی که مبتلا به درجات مختلفی از عیوب انکساری هستند، و به غیر از این مشکلات چشمانشان هیچ مشکل دیگری ندارد، انجام می شوند.

هزینه‌ی‌ عمل این نوع جراحی های لیزری، یکی از اصلی ترین دغدغه های فکری افرادی محسوب می شود که قصد دارند با انجام عمل های لیزیک، لازک و پی آر کی برای همیشه از شر عینک و لنز های تماسی خود خلاص شوند. اگر شما نیز جزو آن دسته افرادی هستید که راجع به دانستن این موضوع کنجکاوید، با ما در ادامه‌ی این مقاله که قصد داریم به بررسی هزینه‌ی عمل تک تک این نوع جراحی های اصلاح عیوب بینایی بپردازیم، همراه باشید.

 

هزینه‌ی عمل های جراحی لیزیک، لازک و پی آر کی در سال ۱۴۰۰

 

  • هزینه‌ی جراحی لیزیک

هزینه‌ی جراحی های لیزری لیزیک بر اساس نوع تکنولوژی ای که در آن ها استفاده می شود ممکن است که مقدار متفاوتی باشد؛ به این صورت که، در انجام کلیه‌ی روش های اصلاح بینایی لیزیکی که در آن ها از لیزر های اگزایمر برای تغییر شکل قرنیه‌ی چشم استفاده می شود، یک قیمت ثابت دریافت می شود، ولی برای انجام سایر انواع عمل های لیزیک، قیمت عمل ها بر اساس فناوری خاصی که در طول آن عمل مورد استفاده قرار می گیرد، تعیین می گردد. به عنوان مثال، برای انجام لیزیک تمام لیزری و یا لیزیک سفارشی که در آن از فناوری جبهه‌ی موج استفاده می شود، هزینه‌ی عمل بیشتری نیز دریافت می شود.

 

  • در ارتباط با هزینه های عمل لیزیک این نکته نیز گفتنی است که قیمت عمل لیزیکی که شما انجام می دهید، می تواند به عوامل زیادی بستگی داشته باشد، از جمله تجربه و شهرت جراح معالج شما و مکانی که عمل در آن انجام می شود، کیفیت دستگاه های مورد استفاده و...

 

با همه‌ی این صحبت ها می توان گفت که به صورت متوسط هزینه‌ی انجام عمل لیزیک در ایران و در سال 1400، 7 میلیون تومان است که البته همانطور که در چند سطر بالا تر نیز گفته شد، بسته به عوامل مختلف این مقدار هزینه می تواند مقدار متفاوت تری نیز باشد.

 

به طور کلی، هزینه و قیمت جراحی پی آر کی یا PRK به عوامل متعددی بستگی دارد از جمله:

  • نوع لیزری که مورد استفاده قرار می گیرد
  • تخصص و تجربه‌ی جراح
  • قدرت بینایی شما و سایر شرایط چشمی و پزشکی مرتبط
  • هزینه های ویزیت ها یا داروها
  • محلی که عمل انجام می شود
  • معاینه‌ی غربالگری چشم

 

وابسته به این شرایط می توان به صورت میانگین گفت که قیمت عمل پی آر کی در سال 1400، 6 میلیون تومان است که با هزینه های جانبی مثل انجام عکس برداری از قرنیه، به 6 میلیون و نیم می رسد.

 

  • قیمت عمل لازک

عمل جراحی لازک که شباهت زیادی نیز با لیزیک دارد، هزینه‌ عمل تقریبا مشابهی نیز با لیزیک دارد؛ به این صورت که معمولاً برای انجام لازک به روش سنتی، در سال 1400، شما نیاز به پرداخت مبلغی حدود 7 میلیون تومان و همچنین برای انجام لازک سفارشی نیز نیاز به پرداخت هزینه ای دو برابر، حدود 15 میلیون تومان دارید.

 

آخرین مطالب سایت

دکتر محمد کریم اسماعیلی

اخذ مدرک دکترا در سال 1370 از دانشگاه تهران - اخذ مدرک تخصص چشم پزشکی در سال 1377 از دانشگاه علوم پزشکی ایران - اخذ مدرک فوق تخصص قرنیه در سال 1380 از دانشگاه علوم پزشکی ایران - دوره تکمیلی جراحی لیزیک و آب مروارید در بیمارستان مورفیلد لندن در کشور انگلستان - دوره فوق تخصصی پیوند قرنیه در شهر لندن - عضو آکادمی چشم پزشکان امریکا و اروپا - یکی از بهترین متخصصین جراحی آب مروارید و عمل لیزیک از سال 1382 - جزو مشهورترین متخصصین عمل پیوند قرنیه در ایران.   اطلاعات بیشتر

زمان‌های پذیرش

شنبه ها: از ساعت 4 بعد از ظهر تا 8 شب
دوشنبه ها: از ساعت 4 بعد از ظهر تا 8 شب
چهارشنبه ها: از ساعت 4 بعد از ظهر تا 8 شب
آدرس: تهران، خیابان ولیعصر، 200متر بالاتر از میدان ونک، خیابان والی نژاد پلاک 32
تلفن پذیرش: 88782529 - 88665415

اخذ نوبت ویزیت در مطب

 جهت اخذ مشاوره در خصوص جراحی لیزیک - لازک - آب مروارید - پیوند قرنیه - لنز داخل چشمی - جراحی عیوب انکساری - کراس لینک و سایر بیماری های چشم می توانید بصورت تلفنی و یا آنلاین پذیرش بگیرید.

جهت اخذ پذیرش می توانید با شماره تلفن 88640275 الی 6 (کد تهران 021) تماس بگیرید و یا فرم رزرو اینترنتی را تکمیل نمایید.

Copyright © 2020 All Rights Reserved for Dr. Esmaeili - Designer: Mehdi Edalat